onsdag, september 22, 2010

And the winner is...

Da er trekningen gjort. Jeg kan ikke noe med disse randome- trekningene som mange bruker, så jeg har gjort det på den gode gamle måten. Besta, Bente, Kari, Hege, Renate,
Vibeke- Mammas hus, Vårglad, Eva, Janne, Huset på høyden og Jannemor fikk hver sin lapp- som ble lagt i en kurv. Egentlig skulle mannen få trekke, men han stakk ut for å jogge! Leif har litt vanskelig for å trekke med potene sine og dessuten ble han kastet ut fordi han var så uheldig å legge seg på Mors hvite spisebord!
Da ble det Mor selv som måtte trekke. Kurven ble holdt høyt med den ene hånden mens den andre hånden trakk vinneren. Og det ble Vibeke med bloggen Mammas Hus.
Alt dette skulle jeg selvfølgelig ha vist dere bilder av, men ledningen til kameraet har enda ikke dukket opp.
Tusen takk til dere alle for at dere ville bli med, Kjempe koselig og jeg skulle ønske jeg kunne hatt en ramme til hver av dere. Det har vært veldig morro at flere anonyme lesere har lagt igjen kommentar. Det setter jeg utrolig pris på.
Gaven er pakket inn og klar for å sendes. Vibeke- vil du være så snill og maile meg adressen din, slik at jeg kan få sendt deg rammen. Jeg håper rammen faller i smak :)
Mail adressen min er yvonne.ball@sonnico.no



5 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Gratulerer til Vibeke :))
Moro at nettopp hun vant, jeg vant nettopp en give-away inne hos henne :)

Klem,Kari

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hurra for meg! Jeg som ELSKER rammer!!!! Tusen takk!!

Mail er på vei ♥

Lakka sa...

Hei! Synd at det ikke passet med bloggtreff for deg i går!! Men vi får håpe det ikke blir så lenge til neste gang:-) Og så får dere "vestlandsjentene"(hihi) tenke på oss dersom dere arrangerer noe tilsvarende hos dere! Jeg har vært utrolig klein til å blogge i det siste;-( Formen har ikke vært helt på topp, så da ble det bare sånn.. Synd at jeg ikke fikk med meg trekningen hos deg, rammen var jo nydelig!! Gratulerer med 15000 besøkende da! Så gøy!

Ha en fiin uke!:-)

Anonym sa...

Ble ikke lei meg i det hele tatt for jeg skal vinne når du når 30000 :) Stor klem fra Renate

Besta sa...

Gratulerer til vinneren, jeg kan jo ikke vinne hver gang:)
Ha en fin helg.

klem fra marilyn