fredag, april 12, 2013

Rødt og søtt




Mens vi venter på de norske jordbærene- noe som ser ut til kan bli en stund og vente- så kjøpte jeg i går en kurv med spanske ( tror jeg det var) Jeg pleier aldri og gjøre det, fordi jeg synes ikke de er så gode- men jeg ble faktisk overrasket! Det var både god smak og de var ganske fine. Med en skål smeltet hvit sjokolade til å dyppe bærene i- måtte jeg virkelig henge i for å få spist før mannen hadde fortært dem alle :)


Neida, dette skal ikke bli noen matblogg! Men jeg er blitt litt hekta på tapas. Velkommen etter, sier helt sikkert mange av dere... Denne uka hadde jeg klubb, og laget da noen små tapas retter. Ikke alltid så mye som skal til.
 
Spanske kjøttboller i deilig tomatsaus, litt stekte poteter, tomatsalsa, pesto, aioli, foccatia brød, litt serranoskinke. Vips så har en klubb mat.


Det viktigste med klubbkveld er likevel den gode praten, og tiden flyr alt for fort en slik kveld. Godt det bare er en mnd. til neste gang.

På slutten her må jeg bare si Tusen millioner takk til dere som legger igjen kommentar. Jeg setter så utrolig pris på hver og en. Det er ikke alle jeg får svart tilbake, siden dere ikke har blogg. Men vit at jeg setter utrolig pris på de hyggelige kommentarene. Tusen takk også til nye følgere- jeg håper dere vil trives her hos meg.

God helg til alle sammen :)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei skjønneste Yvonne :)
Så friluft med dei små røde jordbæra,så klart dei norske er best men eg har faktisk vært veldig fornøyd med dei eg har kjøpt og:)med masse fløyte og sukker på Hihi!
Så kjekkt med klubb og Tapas er veldig godt,eg finner alltid noko eg liker av dei rettene,eg er jo litt kresen og eg!

Kjenner eg savner Sørlandet og vil ha ein tur ned,lenge sia no var jo sist i november så er jo snart et halvt år sida,får håpe me får til ein tur snart:)har veldig lyst å treffe deg igjen og:)

Ønsker deg ei flott og fin helg til beste deg:)
God klem fra Lillian

Jøsses... sa...

Herlig med jordbær nå om dagen! her var det idol med ungene og jordbær med smeltet sjokolade .. herlig med fredag og helg!

Riktig god helg!