tirsdag, februar 12, 2013

Mission completed





I hvertfall for en stund! Sofa-hjørnet i stua begynner å nærme seg ferdig. Mangler enda nytt gulv, men det er et prosjekt vi må ta når den ur-ekle snøen har forsvunnet. I dag kom endelig de to sorte Eames stolene mine.

 
Bordet er fra HAY, Vasen er Kahler, puten i soafen som jeg kjøpte til morsdagen fra Mannen og Leif er fra By Nord og lampen Bourgie er fra Kartell- alt kjøpt hos Bazaren.

 
Hyllene på veggen er der flere som har spurt hvor jeg har kjøpt. De er fra Søstrene Grene. I vasen står to Magnolia kvister som jeg gleder meg hur mycket som helst til spretter ut!
Åhoy! Ikke særlig fine vinduslister. De skal males sporenstreks!

I går hadde mannen bursdag, og jeg kunne jo ikke la være å bake bursdagskake :) Det ble en lett variant- for da jeg var i New York før jul hadde jeg med en koffert fyllt med alle slags kake mikser, kake pynt, cocolate chips og snop. I går følte jeg det var tid for å bruke Red velvet kakemixen...
Red velvet er altså egentlig sjokoladekake, men den er illrød! Laget i en hjerteform og med hvit cremecheese-icing ble det jo litt forskudd på Valentine samtidig- uten at mannen helt skjønte det, men men, en kan jo ikke forvente mirakler heller :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei skjønneste Yvonne:)
Hihi håpet denne snøen du ikkje liker forsvinner snart,du veit her vest er det sol og bare veier og det er flott for regn harme masse av her til tider og nå er det så lenge siden det er blitt brukt støvler så veit nesten ikkje kva det er:)
Så herlig alt du har,så masse fine ting du handler deg og den kaka den var knallfine,kjekkt med bursdag for desse mennene veit å bli satt pris på!

No sitter eg foran ovnen og lure på om eg har hive for masse innpå synest det knitra så masse,huff får neste hetta her....går vel bra:)

Så kjekkt med et innlegg fra deg igjen!ønsker deg forsatt ein fin fin kveld!
God klem fra Lillian

Fabrikken sa...

Så fint det var :) Liker hyllene fra søstrene grene...kanskje jeg også må ta meg en tur dit snart :)

Ha en fin helg.

Klem lene