fredag, juni 29, 2012

Mysiga Himla



Jeg elsker den herlige  lyseblå fargen som Himla har brukt i den siste kolekjsonen sin. Den gjør seg så utrolig flott på den nye linlooken både på håndklær og putetrekk.


Blir glad av å ta frem håndklærne, og for en stund siden på et av mine besøk hos Hansen & Co kjøpte jeg også putevar ( 50x70) som skal syes om til sofaputer ( 50x50)

Det tordner og lyner her i dag. Og regnet virkelig trommer på bakken. Ikke særlig morsomt for de som har begynt ferien sin. Men etter neste uke, er det min tur til å starte på ferien, så da håper jeg virkelig at det har regnet fra seg...
Ønsker dere alle en rikitg god helg :) Jammen meg har jeg ikke fått to nye følgere den siste tiden. Velkommen skal dere være Jøsses og Xandra48. Håper dere vil trives hos meg :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlige handkle og fine ting du viser:)
Håper vi snart blir velsigna med ein laang godværs periode,det hadde vært godt:)
Fine helg til deg!
Klem fra Lillian:)

Karna sa...

Veldig mye lekkert, fine farger, fine tekstiler.....liker også!