onsdag, februar 29, 2012

Hjertelig velkommen

til VÅREN :) Vi har hatt noen nydelige dager på sørlandet denne uken. Måtte de bare vare, og måtte dette være begynnelsen på en lang og deilig VÅR! Det er jammen meg ikke hvert år vi er forunt å ha 13 varmegrader på en helt vanlig 29. februar.

Jeg gleder meg til å stulle og stelle litt ute. Plante litt i krukker. Kanskje det lille huset til Sessa skal få noen blomster utenfor... Blå perleblomster, tenker jeg blir fint :)
Jeg har fått nye følgere den siste tiden, og det er super hyggelig. Dere er varmt velkommen og jeg håper at dere vil trives.
Da ønsker jeg dere en flott onsdag videre. Nå lengter jeg bare ut i Sola :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige bilder,like så godt lyseblå:)her vest har det dessverre ikkje vært så flott som på sør og øst landet,men håper det kommer:)mannen min er fra Lyngdal så visst det blir for masse regn her så får me ta oss ein liten ferietur snart:)
Ha ein forsatt fin dag!

Kremfaret sa...

Enig - det skal bli gøy å stelle og stulle ute nå! :-) Fine bilder, her har vi postkassa i rosa ;) Men lyseblått er veeeldig skjønt det også.

Notre Maison sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Notre Maison sa...

Hei! hadde skrevet litt feil i kommentaren min; så jeg tok den bort. Ser at du også bor på Sørlandet; det var jo kjempegøy å finne en blogger til herfra! Flotte bilder forresten; jeg er også veldig glad i Bruka Design. Den blåfargen her er bare nydelig. Jeg legger meg til følger;)Ha en fin onsdag!