fredag, februar 24, 2012

Alle fugler små de er på syrommet mitt!


Jippi det er fredag! Jeg elsker fredager, en hel helg står forran en klar til å gjøre hva man vil.
Jeg elsker også denne tapeten fra Borge, og tenker at jeg har verdens mest lyst til å henge den opp på den ene veggen på syrommet mitt. Syrommet ja, har ikke vist dere bilder enda og det skyldes et digert kaos som enda regjerer der inne. Men jeg lover at det skal komme bilder etterhvert som jeg får litt mere ordnings på alt.
Ha en deilig helg alle som en, nå går det endelig mot vår og jeg kjenner at humøret mitt stiger etterhvert som snøen forsvinner. Joda jeg vet at det enda kan komme masse snø, men tenker ikke nevneverdig på det :)

3 kommentarer:

Bjørkli Søndre sa...

Søt tapet! Den må jo bare gi inspirasjon på et hobbyrom. Selv har jeg fått ordnet mitt syrom/hobbyrom ferdig, men det ble plutselig ikke plass til symaskinen min. På utkikk etter et gammelt bord som passer inn.

Jeg kaller mitt hobbyrom for kolonialen. Jeg har mange familieskatter der fra mine oldeforeldres kolonial. Her finner jeg mye inspirasjon. Bare å sitte ved pulten som de har sittet ved og jobbet er inspirerende.

Har tenkt på å sette opp en plate mot veggen med tapet på her. Da kan jeg bare bytte den ut eller snu platen når jeg blir lei.

Anonym sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:)du har så fin blogg,har lagt meg som følger for her titter eg gjerne inn igjen:)
Og den tapeten er nydelig,passer jo ypperlig på et syrom,gir inspirasjon den tapeten:)
Ha ein flott søndag!

Villblomsten sa...

Så flott tapet :-)
og god ide :-)
jeg skal også snart få syrom :-)
så kanskje det dukker opp noen fugler hos meg også :-)