tirsdag, januar 24, 2012

Lengter mot vår

Jeg lengter mot våren. Vi har blitt litt utskjemt i år ved at snøen ikke har kommet før nå. Men det betyr ikke at den er mer velkommen for min del. For meg kunne vi like gjerne ha hoppet rett til våren like etter jul.
Jeg har vist bildet før. Jeg har funnet det et eller annet sted på nettet, men kan ikke huske hvor. Så til den som æres bør beklager jeg så mye. Men bildet liker jeg så utrolig godt. Ferske-krispy tulipaner, finnes vel ikke noe mere vår akkurat nå. Når de i tillegg er lyse-lyse RÅSA- jepp da glir de rett inn hos meg. En stund var jeg faktisk så lei av rosa at jeg sverget at det aldri skulle få komme inn i mitt hus igjen. Spør om ikke jeg må spise den hatten, for nå kjenner jeg trangen til litt rosa snike seg inn under huden min...












Ingen kommentarer: