fredag, oktober 07, 2011

Rosa onepiece i fleece til Sessa

Etter at jeg sydde fleece dress til Lille Martin da han hadde bursdag i september, var Sessa sikker i sin sak på at hun ville ha ROSA dress.
Nå har endelig tante fått fingen ut og sydd dress til henne. Den er sydd i lyse rosa fleece, med ei grå stjerne i fleece bak, grå glidelås. Jeg har lagt inn strikk i beina, men tror jeg vil la være å ha strikk i ermene. Mønsteret jeg har brukt er fra Stoff & Stil, med noen små endringer.
Vi får Sessa på besøk i helga, og jeg gleder meg til jeg skal hente henne i barnehagen i dag. Forhåpentligvis passer dressen, slik at hun kan bruke den i helgen. Har du planer for helgen? Det er skikkelig høst og jeg ser ikke bort i fra at det blir lagt et par pinner i ovnen, mest for kosens skyld :)
Ønsker dere alle en flott helg

2 kommentarer:

Monica sa...

Hei på deg.
Så flink du er! Tenk så deilig å kunne krype inn i en rosa fleece one piece på sure høstdager ;)
Veldig koselig her inne hos deg, titter snart innom igjen!
I mellomtiden får du ha en riktig skjønn helg.

Heims lille verdenshjørne sa...

Tusen takk for symaskintips:D Tror nok jeg ender opp med en pfaff maskin! Så spennende med min første symaskin, hehe;)

Håper jeg kan få til å lage klær slik som du gjør. Kjempesøt dress:D

Ha en fin søndag!