torsdag, oktober 27, 2011

Drømmen om et syrom!

Huset vårt er i utgangspunktet utstyrt med tre små soverom. Men da den forrige eieren valgt å ta det ene med til stuen, var det bare to små soverom tilbake. Da vi valgte å ta det andre til nytt bad, vel da ble det jo bare ett tilbake. Det er jo litt lite, men nå er det ikke så lenge til før loftet er ferdig innredet og vi får to soverom tilbake. ( Yippi-kayee!) Da er planen min at jeg skal få syrom på vårt gamle soverom.
Jeg har selvfølgelig 1000 ideer i hodet om hvordan dette skal se ut, men glemmer nok at soverommet i realiteten er mye mye mindre enn det jeg drømmer om. I tillegg ønsker jeg at jeg relativt raskt skal kunne rydde unna, for å kunne bruke det til soverom, dersom behovet skulle melde seg.
Men det skal bli deilig med et syrom, med hyller og sybord, der jeg ikke trenger å rydde bort hver gang- slik at det å sette seg ved symaskinen blir litt ork på en måte. Et rom der alt har sin plass og ikke et eneste virr-varr slik som det er nå. Mmmm jeg gleder meg :)
Bilder er lånt fra Pinterest.

Ingen kommentarer: