tirsdag, februar 08, 2011

Tusen millioner takk


Til alle som er innom og leser bloggen min. I løpet av de siste dagene har jeg fått 4 nye følgere, og i går var det hele 178 herlige lesere innom på besøk. Jeg er ydmyk og setter så utrolig pris på hver og en av dere. Stadig treffer jeg personer på gaten som forteller meg at de er innom og leser bloggen min, og jeg får nesten tårer i øynene hver gang.
Så tusen millioner takk til deg som følger meg, og til deg som titter innom selv om du ikke er følger. Tusen millioner takk til deg som legger igjen en hyggelig kommentar. Hver og en blir satt pris på. Jeg prøver å gi lyd fra meg igjen til dere som har egen blogg, og til dere som ikke har, selv om det ikke alltid er like enkelt å finne dere. Tusen takk til dere som kommer bort til meg og forteller at dere er innom. TUSEN MILLIONER TAKK <3

Bildet i dag er lånt fra Robin Stubbert.

Ingen kommentarer: