onsdag, februar 16, 2011

Jeg stemmer nei til vinter!

Jeg har jo aldri lagt skjul på at vinteren ikke er noe for meg. Og noen er kanskje trøtte av å lese om min klaging over dette hvite som kommer ned fra himmelen. Liksom lite noen kan gjøre med likevel... Så hvorfor bruke energien på klage da... Vel, det har seg slik at et lite utbrudd nå og da faktisk hjelper for meg. Og bare så det er sagt i tilfelle at de som har noe med det kanskje skjønner engelsk bedre: I HATE SNOW!

Heldigvis har vi våren og se frem til, og jeg håper at den snart kommer...
Til helgen får vi besøk av besteveninnen min, mannen og lille Martin. Det gleder vi oss til, og vi skal bare kose oss og slappe av. Sessa kommer også på besøk og med en prins og ei Prinsesse i hus kan det jo bli riktig livlig.

Dagens bilde har jeg lånt fra Vakre hjem, et av mine favoritt interiørmagasin.


6 kommentarer:

Behindabluedoor sa...

Hei..
Ja nå er det nok vinter..det får jo være måte på!!!

Var du innom på Mosters Hus på Lørdag??? Det lignet på deg i følge profil bilde..
Jeg tar sikkert feil hehe.
Nyt kvelden.
KLem:)

Anonym sa...

Begynner å bli veldig lei vinter og sne jeg også.
Godt det nærmer seg våren

Behindabluedoor sa...

Hehe..det var jo litt morsomt for da var det deg. Hun som jobba der ringte og sjekket for deg:) Utrolig hva en får med seg *smiler*
Jeg er litt beskjeden av meg og kunne ikke bare spørre om det var deg men nå vet jeg til en annen gang:))
Digger Mosters Hus, den er så flott:)
Fortsatt God Kveld.
Klem

Frøken Anker sa...

Vi troede lige, at foråret var på vej her i Danmark. Men så kom der sne igen! I dag har solen skinnet, og det minder da lidt om forår. Jeg fandt et lunt hjørne i haven, hvor jeg kunne drikke en kop kaffe...pakket ind i en lun trøje, men det lignede lidt forår :-D

En forårsagtig hilsen
Birgitte

Veien til frihet sa...

Jeg HATER også vinter! Klag i vei :))

Ønsker deg en smeltende uke!
Klem fra fru Furu

Behindabluedoor sa...

Takk for hilsen Yvonne.
Vi hra ikke kjøpt badekar enda men vi hadde tenkt å ha et slikt som selges hos Ultrajet.no.
Hvordan er det som dere har stående og hvor får man kjøpt bare løveføtter?? Kan jo være at det er himla dyrt å kjøpe bare løveføtter for seg selv, ikke vet jeg:)

Hva skal dere ha for karet i så fall???

Ønsker deg en GOD DAG!
Klem:)