torsdag, februar 10, 2011

Gal etter puter!


Mange har en kjærlighet for puter- jeg er en av dem! Jeg har ikke tall på alle putene som har vært innom vårt hus. Og det er sikkert like greit, heldigvis sparer jeg ikke på allesammen. Selv om noen blir stæsjet bort- bare sånn i tilfelle jeg skulle få lyst til å ta dem frem igjen.

Det er noe med disse putene fra Lexington. De er utrolig fine, og jeg har etterhvert fått meg noen. Men på en eller annen måte er de liksom ikke så fine hos meg! Jeg har likevel bestemt sånn nesten helt for at jeg har lyst på to av disse lysegrå med hvite stjerner på. Kunne godt ha hatt dem i soafen sammen med et par helt hvite puter.


Blått er visstnok en hot farge for tiden. Det er ikke meg i mot for jeg er veldig glad i lyseblått. Det er ingen ny farge i vårt hus for å si det sånn. Jeg tror enda jeg har et par lyseblå puter liggenede ett eller annet sted. Men noen nye hadde ikke vært så dumt det heller.



Jeg har forresten lært meg å sy usynelig glidelås, så kanskje jeg rett og slett skal sy meg noen puter. I dag får jeg metervis med stoff fra Stoff og Stil. Renate er så snill at hun handler for meg, siden hun skulle inn likevel. Vi skal nemlig ha en liten sykveld vi to.
Snart helg folkens, det skal bli deilig.


3 kommentarer:

Noll54/Eva-Karin sa...

Hej!

Visst får du låna bilder bara du anger varifrån bilderna kommer och länkar till dom!

Tack och ha det så gott!!!! (kakorna ser riktigt smarriga ut)

E-K/noll54/DOMMO by Gawor

Janne sa...

Heisann
Jeg er også veldig glad i puter, og liker ekstra godt de fra Lexington. Gant har også mye fint, synes jeg.
Kos deg med putene dine:-))

Klem

Anonym sa...

Jeg bare sier det: Æ GLEDE MÆ :)
Var en her som lurte på om ikke jeg hadde kjøpt litt lite stoff ;) Jeg lurte på om han tvilte på ferdighetene mine :))))

Bare gi beskjed om du trenger mer stoff, jeg er gladelig stofflanger i fra Stoff og Stil :o)

Klem fra Renate