torsdag, september 10, 2009

Skal det være en titt inn i mitt kjøkken?

Heldigvis at vi har kommet litt lenger enn det bildene her viser. Vi har hatt et furu"helvete" av en kjøkkeninnredning. Vi har fjernet en vegg som før gikk inn til et lite vaskerom for å få litt større kjøkken. Gulvet ble tatt opp, men det skal legges ned igjen slik at det blir likt som i stua.

Her ser dere ryggen til mannen som driver å fjerner fliser. Ikke særlig vanskelig, tror det var nok med et lite pust på dem så raste de ned!


Veggen på vaskerommet var 140 cm bred, så her satte vi inn skap med benkeplate og vitrineskap til taket.

Jeg har nesten bare skuffer under benken. Bare et skap og det er hjørneskap med karusell. "hullet" som ses skal også få skuffer. Her skal også platetoppen være. Hele veggen bak skal få nye fliser, og ved siden av steikeovnen og microen skal kjøleskapet inn.
På andre siden er det benk med skuffer under og vitrineskap over. Jeg gleder meg veldig til det blir ferdig, og tror det blir veldig fint.


5 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Det ser ut til å bli veeeldig fint du :o)

ralfefarfars paradis sa...

Jeg tror også at dette blir flott- og stoor forandring fra tidligere- tipper du blir superduper fornøyd;)

torleif ann karin sa...

Oj, spennende, det blir jo kjempefint.

Klem Ann<3

Prinsesse Elin sa...

Det blir jo rene drømmekjøkkenet. Jeg liker så godt slike vitrine skap som du har. Det gjør hele kjøkkenet det:)

Anonym sa...

så flott,gleder meg utrolig mye til å komme å titte :)Bente