onsdag, september 23, 2009

Badet er klart for listing!

Hold dere fast- badet er snart ferdig og det klør i fingrene mine etter å få hengt opp dorullholder og knagger til håndklærne og annen stæsj som jeg har samlet en stund i påvente av renovert hus. Nå gjenstår det litt listing og voala- Nytt bad!
Den nye katalogen til Slettvoll er på nett. Skal ikke si at jeg ble skuffet, meeeen ikke direkte super begeistret heller. Jeg tror jeg holder meg mere til Slettvoll på våren og sommeren. Stilen deres blir noe for stram for meg om høsten og vinteren.
Jeg har tannlegetime i dag, og det er ca det værste jeg vet om, så jeg tror nok muligens at det må bli en premie til meg om jeg er flink! Vil ha noen nye Lexington håndklær til badet, men det er det ingen butikker som selger her, så jeg får vente til neste gang jeg skal til Kristiansand.

1 kommentar:

Charlotte sa...

Enig. Jeg synes Slettvoll har utrolig mye fint, men savner allikevel flere "runde" former!

Ha en fin dag videre!