onsdag, september 09, 2009

Høst lekkerbiskner



Har fartet litt rundt på nettet i dag, og kom over den nye katalogen til SIA. Jeg elsket SIA før, men så synes jeg at det i en periode har vært litt for sukkersøtt for min smak. Det synes jeg forøvrig også at Lene Bjerre kan være til tider. Men høst kolleksjonen til SIA, der var det mye fint, som jeg nok skulle ha fått plass til hjemme i skapene mine.

Jeg vet ikke helt hva den pynten er, men den minner meg om kastanjer! Lille søster og jeg har sett oss ut noen trær, og det begynner å nærme seg for at vi skal liste oss stilt på tå en sen kveld på slang. Hva er vel mere høst en gylne kastanjer...




Ja-takk, jeg tar gjerne to av de! selv om en slik peis ville ha tatt halve stuen min, skulle jeg gjerne ha hatt en sånn...



På dette bildet må jeg innrømme at det er dørene bak som falt mest i smak. Tenk deg et gammelt hus med tofløyet, gamle dører- det må være drømmen det...



2 kommentarer:

Christine Louise sa...

Åh så flotte bilder :)

Ha en flott dag..

ralfefarfars paradis sa...

SIa har mye flott;) Hvordan går det med kjøkkenet? Håper det går fremover;)