torsdag, mars 07, 2013

Fra Pontius til Pilatus





Hei alle godinger :) Har blitt lite fra denne kanten i det siste og det er jeg veldig lei for. Jeg har masse bilder som jeg har lyst til å vise, men av en eller annen grunn så blir de på hodet når jeg laster dem ned til blogginnlegget- og det er jo ikke særlig festlig!
Jeg er jammen meg ikke sikker på hva det er jeg gjør galt, og må seriøst prøve å finne ut av det i helga. Guri som jeg gleder meg til helg- en stille og rolig helg sammen med mannen. Sove lenge på lørdag- det synes jeg ikke at jeg har gjort på en evighet. Kos forrand tv med Idol-mmm.
Det skjer så mye i livet vårt for tiden at jeg føler jeg bare såvidt henger med i en strikk og springer fra Pontius til Pilatus som ei forvirra vegglus- da er det jammen meg ekstra godt å få roet seg ned litt.

Forresten- har du lyst til å følge meg på Instagram så kan du søke på Yvonne_vorthus. Jeg er ingen guru, men synes det er litt gøy. Det er så enkelt liksom. Koselig om jeg ser deg der :)




Ingen kommentarer: