tirsdag, september 04, 2012

Rosa Volvo i Gøteborg



Forgje helg var jeg så heldig å få delta på Mary Kay's 20 th. anniversery i Gøteborg. For en opplevelse- sier jeg bare. Det var et forrykende show, bedre enn jeg noen gang før har sett.
Med både show, musikk, rød løper, gallakjoler, taler og forelesninger og ikke minst utdeling av gaver, smykker og juveler til en verdi av 7,2 millioner kroner. Det var rett og slett overveldende.


Selv om jeg selger Mary Kay produkter har jeg ikke tenkt å bruke så mye plass til det her på bloggen. Det er ikke det bloggen min handler om, men jeg måtte bare vise dere noen bilder.
Og for dere som ikke har hørt om Mary Kay før, vil jeg bare helt kort fortelle at det er kremer og kosmetikk. For meg har disse produktene vært utrolig gode, og ønsket om at andre også skulle få bli kjent med produktene gjorde at jeg ble konsulent. Men nok om det.
Rosa fargen på bilen er helt lik til fargen på emballasjen til kremene.

Har liksom ikke for vane å vise bilder av meg selv heller på bloggen, men her står jeg altså på den røde løperen som vi gikk inn på før en av eventene. Vi var ca 3000 mennesker, noen av dem var menn som var med for å støtte sin kone, men de aller fleste var konsulenter, og veldig mange av oss var der for første gang.

Ha en fantastisk uke alle sammen :)




2 kommentarer:

Notre Maison sa...

Det høres jo ut som en flott opplevelse! Og rosa Volvo, det ser jeg hver dag; for det bor en dyktig Mary Kay selger i feltet vårt. Flotte bilder, og koselig å se litt av deg også! Ha en fin kveld, klem!

Jøsses... sa...

Det hørtes og så ut som en spennende og superhyggelig helg!!

Fortsatt god uke!!