fredag, august 17, 2012

Tyvek poser




Hver eneste uke har jeg et fortsett om at jeg skal bli flinkere til å oppdatere bloggen. Jeg må bare beklage til dere- mine lesere at jeg svikter om og om igjen.
Det skjer så mye i livet mitt for tiden at bloggen fort blir litt nedprioritert.  Jeg er likevel inne og leser hos dere andre, men det er noe med at det å legge inn innlegg faktisk tar litt tid.


Var en snartur i Kristiansand i går, og pilte inn på Hansen & co mens mannen var og kjøpte en avis!
Følte at det var en evighet siden jeg hadde vært innom, og det var kommet en god del nytt. Blant annet disse vanvittig kule posene laget av tyvek papir. De kan jo brukes til hva som helst, og det beste; de kan vaskes!!!


De finnes i flere størrelser og jeg valgte med meg hjem to forskjellige. Jeg skjønner at jeg kommer til å bli glad i disse. Så enten må jeg kjøpe meg flere, eller så tenker jeg at kanskje jeg skal prøve å lage dem på egenhånd. Et kult høstprosjekt...
Damene på Hansen & co er alltid like hyggelige. Jeg skulle egentlig innom for å kjøpe ny den store hvite keramikkbollen som knuste i fallet fra skapet. Og så var der noen tøffe lysestaker som jeg ikke kunne gå i fra. ( Glemmer at jeg har ørten-fjørten fra før) Og jammen meg fikk jeg ikke en flott gave med meg hjem, men det må jeg vise bilder av en annen dag- når jeg har satt alt på plass.

Ønsker dere alle en god helg :)

3 kommentarer:

Ruter & Hjerter sa...

Hansen &co er bare utrolig flott butikk!!! Elsker den !! Kule poser! Gøy med litt nytt!
God helg!

Anonym sa...

Hei søte deg:)
Om du ikkje oppdaterer så ofte så gløymer me deg ikkje og blir bare glad når det kommer et innlegg:))Det tar tid å lage et innlegg og kommentere også,mange ganger kikker eg kun gjennom bloggene,for tar tid å sette seg ned å skrive og:)
Hansen og Dysvik har masse fint sjølv om det er sikkert er 10 år siden eg var der sist,hihi veit dei har nettbutikk men liker ikkje så godt å betale med kort på nettet:)

Ønsker deg ei flott helg:)
God klem fra Lillian

Bjørkli Søndre sa...

Så stilige! ja vi finner alltid en grunn til å fornye oss med noe! Sånn er vi bare! :-)

Jeg har ikke blogget så mye i sommer og noen ganger er det bare slik. Viktig ikke å føle på dårlig samvittighet eller stress for det. Leserne er der tvert det kommer et nytt. Bedre å komme med et godt innlegg enn bare et for å komme med et.

Vi bloggere finner hverandre igjen selv om det kan gå en stund i mellom! :-)Blåser litt liv i kontakten med mine bloggevenner som deg jeg nå etter en lang sommer!

Vi blogges min venn! :-)