torsdag, september 02, 2010

113

Dager igjen til julaften... Joda jeg vet at det heldigvis er en stund til enda. Først håper jeg at vi får en lang fin høst- Så kan vi sakte men sikkert tre inn i adventstiden.


Nyblom o Kollèn har nettopp kommet med en ny katalog og der var det masse herlige inspirasjonsbilder til jul. De har liksom den der svenske Carl Larrson svungen over inspirasjonsbildene sine. Jeg fikk veldig lyst på sånne gamle skjøyter og ikke minst den gamle "Lærkula"

En annen svung som svenskene er veldig flinke til å få til er denne nordiske looken. Den kunne jeg godt ha tenkt meg til å være flinkere til å få til! En tur til Stockhom står veldig høyt på listen min. Da skulle jeg gå amokk i både Bruka og Nyblom o Kollèn sitt univers!



Bildene fra Nyblom o Kollèn har jeg lånt fra Annettes Hus, fordi de var så vrine å få kopiert fra katalogen!

Så er det snart helg igjen. Jeg skal pusle rundt litt i hagen og inne. Denne helgen kommer forhåpentligvis hagemøblene inn under tak.
Ønsker dere alle en flott helg :)

Ingen kommentarer: