tirsdag, mai 11, 2010

Utflukter i fleng!


Livet går opp og ned for oss alle. Det gjør også bloggingen min for tiden. Jeg vet ikke om det skyldes at en etterlengtet vår er i annmarsj, eller om det skyldes at jeg bare er treg for tiden. Det har vært litt mye å tenke på i det siste, da jeg en mandagsmorgen fikk beskjed om at jeg etter all sannsynlighet kom til å måtte permiteres fra jobb. Jeg skulle egentlig har vært permitert fra i dag av, men ble reddet i ssite liten og fikk en mnds utsettelse.


Som dere ser av bildene har jeg i hvertfall ikke ligget på sofaen hele tiden. Ting og tang har blitt lurt med hjem fra små utflukter.
En stabel med nye mønster og stoff ble med hjem fra SS etter en weekend i Krsitansand hos gode venner. Mens Mannen spilte bridge hele dagen, måtte jo jeg få bruke litt kvalitetstid i butikker...
De nye skålene fra Bruka ble med hjem fra Olivias hus etter at Golfen plutselig svingte innom i Mandal etter et jobb møte i Kristiansand.




Vakre puter får man aldri nok av. Noen er en "stayer", mens andre blir pakket bort etter en stund. Den på bildet over fant jeg hos Anna's rom på Langenes. Mens den runde under stod pent i en sofa på Anekset i Kristiansand. Jeg fant en likedan i en butikk i Flekkefjord et par dager etterpå- så nå har jeg to!



Nå nærmer det seg London tur- og spør om jeg gleder meg!?! Jeg har aldri vært i London, og har spart penger til shopping siden vi bestilte turen før jul. Noen som har noen bra shopping tips? Jeg er selvfølgelig kjent med Oxford street, men også at det er veldig dyrt å shoppe i gata. London er etter ryktet full av shopping muligheter og gleder og alle tips mottas med takk.


4 kommentarer:

Besta sa...

Masse fine ting du har kjøpt. Håper det ordner seg med permiteringen, men det er vel litt tregt i markedet akkurat nå...
Ha en fin tur til London. I morgen tar vi turen til Oslo. Skal bli godt å komme vekk noen dager.

klem fra marilyn

Lakka sa...

Så kjedelig med jobben;-( Håper det ordner seg!! Litt shopping er jo som kjent medisin for det meste:-)

Ha det gøy i London! Kjempeartig by. Dessverre ingen shoppingtips bortsett fra TopShop selvfølgelig!

Lakka

ralfefarfars paradis sa...

SÅ kjedelig med jobben- håper det ordner seg på et eller annet vis!! London er flott- det er visst populært å handle der ja- tror jeg så et sted at det lønte seg å kjøpe hunter støvler der..skal til skottland i sommer- så da skal jeg se etter dem selv;) Fine ting du hadde kjøpt- det er gøy å handle litt innimellom;) Ha en fortsatt fin uke!

Lakka sa...

Hei Yvonne,

Så hyggelig at du likte tapeten:-) Den heter Wilma og leverandøren er svenske Sandberg. Jeg har kjøpt den hos Fargerike. Veldig god tapet å jobbe med, stiv og fin.

Ha en fin dag:-)

Lakka