fredag, april 09, 2010

Moster's Hus på Facebook


Moster's Hus er etter min smak den fineste interiør butikken vi har i Lyngdal. Når damen som driver butikken i tillegg er super hyggelig og det ligger tykt utenpå henne at hun elsker det hun driver på med er det ikke vanskelig å rett og slett bli inspirert av butikken hennes.
Som hun selv sier; er det en drøm som har gått i oppfyllelse ved å åpne butikken og få drive med det hun liker aller best: Hus, hjem og interiør.
Hun har nå "tatt steget" å fått side på facebook, og jeg anbefaler alle dere der ute som selv har profil om å legge Moster's Hus til som venn. Alle bildene jeg viser i dag er fra butikken, det er umulig å ikke bli fristet av disse bildene...




Du kan også lese om Moster's hus hos Besta, som har hjulpet til med facebook siden.
Så var det helg igjen. Det skal vel bli herlig! Spesielt med det skjønne været som er spådd. Jeg skal ha tre veninner på besøk i kveld- det er klubb. Har enda ikke hetl bestemt meg for hva jeg skal servere, men lurer på om jeg skal teste ut en oppskrift på en karry/kyllingsuppe som jeg fant i et Jeanne d' Arc magasin. Med hjemmelaget baguetter til. Så må det jo bli noe riktig godt til dessert.


Jeg har kjøpt et nytt program til vidundermaskinen min også ( symaskinen) det ble installert i går, så forhåpentligvis får jeg sjekket det litt ut i løpet av helga. Trappa som bare står å venter på maling... veeel, hadde jo planer om å få det også til i helga. Jeg har ikke gitt opp planen, men armen er desverre ikke mye tess, så jeg får se hvordan den er i slutten av helga.
Ha en super-duper helg allesammen.

4 kommentarer:

Besta sa...

Nydelig innlegg om Mosters Hus:)
Karri og kyllingsuppe hørtes nydelig ut, gå for det.
Ha en deilig dag og nyt solen.
klem fra marilyn

Behindabluedoor sa...

God Morgen..Helt enig med deg. Det er Lyngdal`s flotteste butikk. Den er bare helt nydelig. Har vært der et par ganger jeg og tar nok turen tilbake om ikke så alt for lenge. HA en strålende flott helg, her skinner sola =)))) KLem

Hilde Herdal sa...

Tusen takk for flott omtale.Setter stor pris på det hilsen Hilde

Lakka sa...

Ååå, den butikken skulle jeg gjerne ha besøkt en gang:-) Serviset på H&C er nydelig, skjønner godt at du ønsker deg det! Plutselig sees vi på nyåpningen i Juni Yvonne, hvem vet? ;-)