søndag, desember 30, 2012




Tenk i morgen er årets siste dag. Veddig snart skal vi skrive 2013! Forrand oss står et brenn nytt år, full av muligheter.
Håper dere alle har hatt en fin jul sammen med familie og venner, og at julen ble alt dere håpet for.


Med siste hus i en av julegavene mine, ble lyshus-byen komplett.


Julenissen hørte etter og tipset Mannen om hva jeg ønsket meg mest av alt. Kube-lysestaken med 8 lys i sort- har suglet veldig lenge etter den. Tusen takk beste Mannen i hele verden. Bordet ble kjøpt for et par gavekort og noen penger vi fikk til jul. Synes det er kjempe stilig. Planen er å kjøpe et til som er litt kortere, men høyere- tror det blir stilig. Nå mangler jeg bare to stoler så er sofahjørnet komplett igjen.


Eneste røde innslaget i jula hos oss er noen røde epler i en bolle :)

Nå må dere alle ha en riktig fin nyttårsfeiring i morgen. Jeg har ansvaret for desserten i morgen, så nå er den hjemmelagde iskremen med kanelsmak i frysen, og sjokoladefondantrøren i boks. Bringebærene hadde fått grønt hår! Så det blir en liten tur i butikken i morgen for å få tak i nye :)

2 kommentarer:

Jøsses... sa...

Snille damer får det de ønsker seg!
Jeg ønsket meg ny symaskin ;0)
Godt nytt år!

Anonym sa...

Hei skjønneste Yvonne:)
Håper du har hatt ei kjempefine jul og at snøen har forsvunne no,hihi,her høljregner og blåser det sånt no at det er godt å tilbringe kvelden inne:)
Så heldige du har vært med gavene,fineste husa og så den lysestaken,kjekke mann du har som gir så fine gaver,stakkars Tm eg liker best å handle sjølv,haha.
Fint bord og!

Du må ha masse lykke til med desserten imorgen,det fikser du!her tar eg med jentene på Bedehuset siden han er på jobb så er det bedre å være sosial enn å være åleine med jentene heima:)

Gleder meg til å følge deg i 2013!godt nytt år!!
God klem fra Lillian