tirsdag, desember 18, 2012

Stjerner, julemarked og Eames


Jeg må bare si- JEG ER SÅ KRY! Og så utrolig glad! De 100 stjernene som jeg lagde for salg hos Stella Shop er nesten utsolgt, bare noen ganske få tilbake. I går fortalte eieren av butikken at det hadde ringt ei koselig dame fra Bergensområdet. Hun hadde sett stjernene på bloggen min og tatt kontakt med butikken for å få kjøpt dem. Blir helt rørt jeg :) Tusen millioner takk til alle dere som har kjøpt stjernene mine. Jeg har enda noen på lur og dersom du ønsker å kjøpe noen er det bare å si i fra så sender jeg sporenstreks :)

I helgen deltok jeg på julemarked i byen. Det ble desverre ikke noe kjempe salg, men det er heller ikke rart med det været vi hadde her på sørlandet. De få som våget seg ut, var omtrent for vågale og regne. Jeg hadde sydd en del puter, som nå er pakket bort til neste marked- dersom ikke de havner i sofaen min da...





 Er du fan av Eames? Jeg er vel for litt treg og regne for veldig mange har nå stoler fra Eames i hjemmet sitt. Endelig har jeg også fått gyngestolen. Kanskje litt kjedelig når den er i så mange hjem, men jeg har spart en stund og nå står den der. Enda er den ganske alene siden vi ikke har noen sofa i stua nede for tiden, men det kommer plutselig.
ønsker dere alle og enhver en riktig fin tirsdag. Det er siste innspurt før jul, og jeg... Neida jeg er enda ikke ferdig med alt jeg skal- helt i kjent stil.



3 kommentarer:

Ninni sa...

Så gøy med så bra respons! De så jo kjempefine ut de stjernene:) Og gratulerer med ny gyngestol! Alltid gøy med noe nytt;)

Klem Ninni

Anonym sa...

Så utrulig kjekkt at stjernene dine går unna,du har all grunn til å være kry du så flinke som du er,masse flott du lager og skaper fram:))
Gratulerer med fineste gyngestolen,den er jo så fin og eg elsker min,fin til tusen:)
Håper du har fine førjulsdager!

Ein fine dag til skjønneste deg:)
Klem fra Lillian

Jøsses... sa...

Masse flott på bordet ditt!
Jeg var en av dem som parkerte bilen på fredag og tok den ikke ut igjen før jeg måtte på mandag... Og mange med meg! Så bedre salg til våren!!

Til lykke med stolen, jeg sitter å gynger i min ved peisen! ;o)

Lykke til med innspurten!