torsdag, november 15, 2012

Kan ikke holde meg...



Det er en liten stund siden hyacintene kom i butikk. Vanligvis er jeg ikke så tidlig ute- selv om det gjerne blir tre omganger med hyacinter før jul. Men i år er ting litt annerledes. Jeg vet ikke om det skyldes at jeg skal reise bort en uke, og føler at jeg må komme igang med juleforberedelser av den grunn, eller om det rett og slett er slik at jeg har blitt påvirket av handelstanden som er aaaaaaalt for tidlig ute.

Jaja- Hyacintene står så fint i knopp, og den friske grønne fargen er bare nydelig i de hvite krukkene mot den sorte jorda. Jeg kjenner at det blir mange hyacinter frem mot jul :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Hihi du er ikkje den einaste som har fallt for den fristelsen,dei er jo bare så fine og absolutt finest mens de står i knopp for når de springer ut så blir de så lange og så visner dei fort,kanskje for eg er dårlig med vatning,skal prøve å være flink til å sette dei kaldt på natta:)
Nydelig du har satt det sammen med lys og lysestaker!
Tenkte eg skulle lage bjørkehjerter visst eg får det til,fint med naturen inn i hus:)

Ein kjempefine dag til deg!
God klem fra Lillian