tirsdag, november 06, 2012

Ha det på Badet



Det begynner allerede å bli noen år siden vi pusset opp badet. Den gang fikk jeg det akkurat som jeg ville, men hadde nok valgt noe annerledes skulle jeg ha pusset opp i dag. Flisene vi valgte; marmor er jeg fornøyd med. Men jeg hadde valgt noe annet på veggene enn MDF platene jeg på dø og liv skulle ha. Innredningen vi kjøpte på skanmøbler var den fineste jeg noen gang hadde sett, i dag skulle jeg gladelig ha byttet den ut. Kvaliteten står virkelig ikke til prisen desverre.


Men heldigvis kan en alltid tilføre litt stæsj, så blir alt så mege bedre :) En fin såpe på vasken, og en "strå-plante" i en tyvekpose stående på gulvet. Spørs om planten blir litt for varm etterhvert og vil opp i høyden...


En søndag dro jeg med mannen ned på stranda fordi jeg hadde sett noen strå jeg på dø og liv skulle ha tak i. Jeg hadde han med i tilfelle jeg måtte ha hjelp til å klippe. Men han ville nesten ikke delta fordi han var overbevist om at dette var ikke lov. Der kunne jo være en eller annen fugl som dreiv å hekka her mente han! All in favor for fuglene og hekkeplassene dems, jeg er ikke ute etter å ødelegge. Men fred på jord- det kan da ikke skade om jeg klipper noen strå helt inne ved kanten, og dessuten hekker da ikke fugler midtvinters- da flyr de jo til syden!


Dagene flyr, og nå nærmer det seg styggfort til jeg skal på tur til New York. Guri som jeg gleder meg, men det skal jeg fortelle mere om en annen dag, tenker jeg.

Ønsker deg en flott tirsdag :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Synest badet ditt er fint eg med fine detaljer men ein vil alltid gjort ting annleis det merker eg sjølv,enkelte ting kan eg ikkje forstå at eg kjøpte eller likte:)
Vårt bad trenger oppussing men det er så dyrt så det får bare være foreløpig...
Heldige du er som skal til NY,for ein opplevelse,kunne eg og tenkt meg:)

Ein fine dag til deg!
Klem fra Lillian