tirsdag, april 03, 2012

Rosa tilbake i Vårt Hus

Rosa har lenge vært ut i Vårt Hus, men rosa fargen på denne krystantemumen tiltaler meg virkelig. Fargene kommer som vanlig ikke til sin rett med mobilkameraet, men dette er en helt nydelig sart rosafarge.
Jeg er super glad i min nye digre hvite keramikk bolle. Den er faktisk så stor at den er vanskelig å få plassert inne skapet. Derfor står den på spisebordet ved siden av Maggio vasen.
Egentlig skulle jeg ha vasen med bare sorte striper, men den står i rest hos Bazaren. Planen var å vente til den kom inn igjen.... Meeeeen kunne ikke vente lenger, og den er jo knall fin i sorte og grå striper også. Skal ikke se bort i fra at den plutselig kommer i sorte striper også til Vårt Hus :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte blomster og det var nydelig farge på de og:)
Må visst kjøpe meg noken friske blomster eg og til påskehelga:)
Ein fin dag til deg!

Bjørkli Søndre sa...

Lekkert! Kryss er så skjønne i en vase og fargen er så dus og skjønn. Elsker spisestuestolene dine. Er på utkikk etter slike til kjøkkenet. Elsker brune gamle møbler.

DagensInteriør sa...

Superfint! Fargene er perfekte og duse (:

- L