mandag, april 16, 2012

Blush!

I dag finnes det et utall av deilige dufter i form av lys. Og vi nordmenn skal visst være noen av de flinkeste i verden til å brenne lys. ( Ikke rart med alle de mørke dagene vi har, spør du meg!)
Jeg har prøvd flere; Durance er en hit, sammen med http://www.jaijasljus.se anbefaler deg virkelig å prøve ut lysene til denne damen, som hun lager seg i sitt lille lysverksted i uddevalla.

Men, la meg nå presentere for deg lyset "Blush! the first kiss of the night" som jeg kjøpte på http://www.bazaren.com før helgen. Det finnes flere dufter i denne serien, men jeg falt for denne, og la meg si; stua mi luktet herlig i helga!!!
Føler at jeg har vist dere denne vasen i alle innlegg i de siste. Men jeg må bare fortelle hvor fantastisk imponert jeg er over disse krysantemumene står akkurat like vakre i dag, som da jeg kjøpte dem FØR PÅSKE! Utrolig synes jeg. Vasen har jeg kjøpt hos Bazaren, og jeg ser ikke bort fra at det kommer flere av disse vasene inn i vårt hus :)

Ha en superflott uke allesammen :)

Ingen kommentarer: