torsdag, februar 16, 2012

Jeg tror jeg har vært igjennom en prosess. Dere vet- omtrent sånn som puberteten kan utarte seg. Jeg har vinglet en god stund stilmessig!

Jeg tror at jeg endelig er kommet frem til at jeg kanskje ikke har en bestemt stil. Jeg liker nemlig litt fra mange stiler- og en skal jo omgi seg med ting en liker eller?



Alle blonder er bortevekk fra hjemmet, det samme er det sukkersøte. Jeg liker faktisk ganske bare vegger- gjerne hvitt enda, men selv om jeg ikke er helt bitt av siste skrik så kan jeg ha litt farger innimellom- gjerne på de tingene som kan byttes ut litt etter humør.


Jeg har fått øynene opp for TineK, og får bare mer og mer sansen for tingene hennes. Interessen ble ikke mindre da hennes hjem her i jule tider var avbildet i ett eller annet interiørmagasin.

Jeg var raskt ute i skogen og brakk ei diger grein som fikk komme inn. Jeg hermer litt og kaster meg gjerne på trenden om å få naturen inn i stua






Hva med deg, har du noen gang opplevd stilfrustrasjon?


2 kommentarer:

salige lavendel sa...

Jeg har egentlig alltid følt meg ganske sikker på hva jeg lker og ikke liker. Men jeg bruker gjerne trend og moter som inspirasjon. Følger trendene jeg liker og prøver å ha min egen vri på ting. Er ikke opptatt av hva andre måtte mene om mine valg, liker helst at ting er litt utradisjonelt. Merker for eksempel at jeg smått om senn har begynt å like gult, det var hat-fargen min før...Men det er gøy å bli påvirket til å utvide horisonten sin og til å like flere spennende stilarter. En stilmix synes jeg er å foretrekke egentlig.

Bolettes hus sa...

He he he... kanskje litt hver dag,- både med klær og interiør! Synes at alt er så utrolig fint! Samtidig er jeg vel litt fornuftig av meg.Velger basic det som er trygt og detaljene det "utrygge" og morsomme! ha en go helg!