mandag, oktober 24, 2011

Love Manuela

Lørdagskvelden min ble ikke som vanlige lørdags kvelder, da telefonen ringte mens jeg stod over ei gryte med tomatsuppe. Det ble helgens overraskelse da jeg i andre enden hørte den blideste stemme, som lurte på om jeg ville komme ned til hotellet og treffe henne og Trude og sniktitte på den nye boken hennes.
Jepp, det var Manuela. Jeg var ikke sen og be. Mannen fikk pent vente på tomatsuppen sin og jeg var i bilen på vei ned før han i det hele tatt rakk å protestere.
Manuela og Trude var på vei til Stavanger for å holde kurs. Hun hadde nettopp fått boken, som hun har holdt på og lage i ca 3 mnd. Det er helt utrolig hva den dama rekker. Innimellom intense uker med Cupcake kurs, promotion for sine leverandører og jeg vet ikke hva får hun altså i tillegg tid til å lage en bok. Og jeg må bare si gled dere folkens. For hvilken bok!!! Den er typisk Manuela og dere vil i aller høyeste grad kjenne henne igjen fra bloggen hennes http://www.passionforbaking.com ( Urk- noe som ikke virker på bloggen min her!) Boken er veldig ROSA, akkurat som den flotte dama som står bak. Boka gir utrolig mye for pengene, både med alle de kjente oppskriftene, og flotte bilder, som viser steg for steg, og ikke minst hvor vakkert det kan gjøres. Jeg glemte å se etter, men jeg er sikker på at boken har minst 300 sider!
Det var kjempe hyggelig å treffe Manuela og Trude igjen. Og mens de spiste middagen sin, satt jeg og bladde i boken- som jeg bare kan anbefale på det aller sterkeste. Jeg skal ihvertfall stille meg i kø for å få den. Manuela skal på signeringsferd for å signere boken sin i November. Hun kommer bla. annet til Kristiansand og hun kommer også innom Trunken i Vanse en kort stund før de durer videre til Stavanger. Jeg satser på å få min bok signert!

1 kommentar:

dryss sa...

Så kult! Det var kjempegøy at du fikk henne til å holde kurs her i sommer - well done, altså! Hun var jo en herlig dame! Har ingen tvil om at boken er lekker!

Snille deg, takk for hyggelig hilsen hos meg:-) Lerkeslang er veldig tilgivelig, mener jeg (var også på det for to år siden - i Kvinesdal) (fikk et grynt fra teknisk sjef da han hørte jeg hadde vært på kommunens eiendom, men det gikk fint). Da jeg også ut i bygda på en spiontur om ikke så alt for lenge...

Ha en fin kveld!