fredag, oktober 21, 2011

Er det for tidlig?

Huff, det er pinlig lenge siden forrige innlegg her på bloggen. Beklager det til dere trofaste lesere.
Undskyldningen er at jeg ikke har vært spesielt i form i det siste. Hele forrige uke ble tilbrakt i sengen og sofaen. Fysj av meg for noe griseri å få i kroppen- sier jeg bare. Det unner jeg ingen.
Er det for tidlig å begynne å tenke Jul? butikkene har begynt å få jule-stæsjen på plass i hvertfall. Og julebrusen og marsipanen har stått i hyllene en lang stund allerede. Akkurat det siste synes jeg bare kommer tidligere i hyllene for hvert år. Diskusjonen rundt hvilken julebrus som er best, og når det egentlig er lov å begynne å drikke den er mange.
Jeg for min del har begynt å sikle etter julebrusen, og har holdt på å bikke over for suget mange ganger allerede. MEN- den skal ikke røres før 1. desember! En ting som er bankers uansett om det enda er tidlig er at uansett om jeg sier at jeg skal begynne forberedelsene aldri så tidlig, så kommer kvelden like plutselig uansett. Det har jeg liksom bare vendt meg til. I helgen skal jeg prøve å komme meg ut å finne masse, fin, grønn mose som skal bruks til dekorasjoner til jul. Jeg har funnet et digert lerke tre også- så hekksaksa skal bli med, og forhåpetligvis rekker jeg opp til et par gode greiner med masse flotte kongler på.
Dagens bilder har jeg funnet ett eller annet sted på nett, men kan desverre ikke huske hvor.
Til dere som har bestilt julestrømpe: Da jeg skulle starte på den første- gikk broderienheten på maskinen i stykker. Men den er sendt på reperasjon og jeg lover dere alle strømpene til jul.
Ha en super duper helg :)

2 kommentarer:

dryss sa...

Litt tidlig, synes jeg;) Men ser at det er fullt opp av julemagasiner i matbutikkene nå - og interiørbutikkene begynner vel så smått å få inn varer. Men skal en kose seg når jula er der, må en jo gjøre unna litt forberedelser!...

Fant du noen fine kvister i helga? Tar gjerne imot tips om du vet om noen bra steder;)

Ha en deilig søndag!

Anonym sa...

What beautiful photos, viewing and makes me want to decorate the home! Maybe by November, or will be too soon? haha

Kisses