torsdag, november 04, 2010

Kreativitet- velkommen skal du være...


Sykt! Men jeg kjenner at jeg begynner å glede meg til jul. Jeg gleder meg til å pynte, stulle og stelle. I år skal jeg bruke god tid, det er ihverrtfall planen!



Jeg kjenner også at jeg har lyst til å være kreativ, lage masse fint, sy enda mere. Egentlig er det best jeg henger i, for det er ikke sikkert at lysten er tilstede veldig lenge. Det er ofte sånn med meg desverre. Jeg får noen kick og holder på å blomstre over av ideer og lyst, men når ikke tingene blir helt som jeg hadde sett for meg blir jeg lei. I disse tider surrer det rundt med ideer og ting en kan lage selv, som jo bare ser fantastisk ut på bilde. Jeg inbiller meg liksom at det jeg lager alltid skal bli like fint som det på bildet...


Tror jeg må lære med av med det... Men enn så lenge lysten til kreativitet er til stede er det bare å hive seg på! Tjolla hopp- ha en fantastisk helg!








Alle bildene er lånt fra Better Home & gardens.

Ingen kommentarer: