tirsdag, november 09, 2010

En blogg å anbefale

Her en dag fant jeg Stine Machlar sin blogg. Jeg kjenner ikke jenta, men ble veldig grepet av pågangsmotet og engasjementet til denne tøffe jenta på 19 år. Stine har CP, og skriver om det i bloggen sin. Men det hun brenner mest for er å være talsperson for Barna som sjeldent blir hørt.
Dette er helt tydelig en veldig reflektert jente, som ikke gir seg med første forsøk. Hun gir seg ikke før hun blir hørt og har blitt utnevnt til ambassadør for Mitt liv- kampanjen, som kjemper for lovfestet individuelle rettigheter til BPA.
På bloggens headding står dette:

" Den som gir seg har tapt, den som fortsetter med å kjempe,
har beholdt muligheten til å vinne."
Jeg vil anbefale dere alle til å titte innom til Stine. Jeg har lest litt, men gleder meg til jeg en kveld har god tid og kan studere den nøyere.
PS. Jeg har fått lov av Stine og vise dere bildet hennes, og skrive om bloggen.



2 kommentarer:

Besta sa...

Skal jammen ta meg en tur inn og kikke på bloggen. Sitter ellers bare inne og koser meg med fyr i ovnen og tente lys. Frister ikke å gå ut i det hele tatt.

klem fra marilyn

ADRIAN sa...

Utrolig tøff jente, med en sterk historie.... For ett pågangsmot og engasjement....))) Bra å reklamere for denne bloggen...))) Du har også en skjønn og koselig blogg Yvonne...:)))
Klem fra Wenche og Adrian