tirsdag, august 10, 2010

Det som skal bli soverom...

Dette er altså det som skal bli vårt nye soverom oppe. Tapeten er satt opp, så nå er det bare og male, samt å få på lister i tak og langs gulv. Jaja- det er forresten ikke så bare for TTT her i gården. Jeg trøster meg selv med at det er fint å ha noe å gjøre i høst, når vinden uler rundt ørene. Jeg er så glad i det gulvet vi har valgt ( les. som moi har bestemt at vi skal ha!) Det heter smoked oak, og er laminat gulv fra Alloc. Jammen meg flaks at den fabrikken ligger i byen vår og at jeg har en mamma som jobber der...

Disse to hyllene ble kjøpt på Ikea på en av våre utlfukter i sommer. Jeg har ikke skrudd på krokene som fulgte med. Syntes det var finere uten. Hyllene er egentlig bare til å samle krims-krams på, men man må jo ha litt av det også. Den gamle kaffekverna fant jeg en gang i huset som oldeforeldrene mine bodde i. Den ble fort lagt under et teppe i bilen og fikk bli med hjem husker jeg.

2 kommentarer:

Christina Mari sa...

Det blir nok fint når det blir ferdig. Heldig du er som har en mamma der.
Ha en vidre fin dag.
Klem Christina

Anonym sa...

Gulvet er kjempefint det;-) Synes du er go til å få det til.... Per e en heldig mann;-)