onsdag, august 25, 2010

Dagens bilder har ingenting med teksten og gjøre. Jeg synes bare de var utrolig flotte. Jeg har lånt dem hos Skøna Hem, og kunne godt ha hatt et slikt hjem!





Jeg vet at det er en del såkalt anonyme lesere av bloggen min. Og etter at jeg begynte å poste link til innleggene på Facebook har det blitt enda flere lesere. Det synes jeg er veldig koselig, og jeg setter utrolig pris på dere som gidder å lese det jeg skriver og viser bilder av. Jeg vet ikke hvem mange av dere er, men det er koselig likevel.



Jeg innrømmer gjerne at jeg blir veldig veldig nysgjerrig noen ganger på hvem det er som er inne og leser. I dag kom likevel den skjønneste melding på facebook siden. Fra ei herlig jente som lurte på om det kom noe nytt på bloggen snart, fordi hun trengte litt oppmuntring. For et kompliment å få- ble helt rørt jeg.




Det er visst bare å innse at vi har hatt vår siste sommerdag. Høsten er i annmarsj, men det er egentlig ikke meg i mot. Jeg er veldig glad i høsten. En lang fin høst, det kan jeg godt like. Med masse stearinlys og kos inne. Begynne så smått og forberede seg til juletiden...
Nå er det også snart tid for gavetreking her på bloggen. Telleren kryper mot 15000 og det er stort og må feires. Kommer tilbake til det i begynnelsen av neste uke. Må jakte etter en gave.
I mellomtiden ønsker jeg dere alle bloggvenner og anonyme en riktig flott helg.
- Og god bedring til deg Gunn Anita-vennen

6 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Sukk....tenk å få til sånt da :) sånn hjem vil jeg haaaa :)

Janne sa...

Hei Vonna, fy søren så vakre nydelige bilder!!!! Har du det så strøkent hele tida? :) Kommer til å følge med vet du, deilig å drømme seg bort i andres vakre hjem :O) Flinka!

store klemmer Janne

Anonym sa...

Det er så flott å komme inn på bloggen din :) Blir bare så glad !
Stor klem fra Renate

Besta sa...

Nydelige bilder idag...desverre er ikke jeg så veldig glad i høsten, men innekos med sterinlys er koselig.
Ha en fin kveld.

klem fra marilyn

Christina Mari sa...

Nydelige bilder du viser.
Jeg vil å gjerne ha det slik. Herlig.
Ha en vidre fin kveld.
Klem Christina

Gunn Anita sa...

Tusen takk Yvonne:) Elsker bildene du legger ut og drømmer om den dagen jeg kan innrede som jeg selv vil uten å tenke på småbarn og hund, ikke helt praktisk;)
Venter i spenning på neste innlegg:)
Stor Klem Gunn Anita