torsdag, februar 25, 2010

Ingen knallfarger!



Jeg var så heldig å få gavekort hos Hansen & Co til jul. Dette kortet har på en mystisk måte bare ligget å glødet, mens det har ventet på å bli brukt. Forgje uke var jeg i Kristiansand en tur og da fikk jeg brukt kortet på denne fine badematten fra Lexington. Synes den stod veldig fint til flisene vi har på badet.

En gammel eplekasse fungerer som oppbevaring til badehåndklærne. Jeg strever litt for tiden, fordi jeg dras litt mellom det litt rustikke og slitte og det søte. Jeg er fortsatt en fan av hvitt, men begynner kanskje å bli litt lei av sølv.
Jeg vet ikke om det er våren eller rettere sagt mangel på våren som gjør at jeg begynner å få litt behov for farger...


Ikke misforstå- med farger tenker jeg absolutt ikke på knallfarger! Men kunne godt ha hatt enda mere grått og til og med litt brunt! Jeg som engang sent på 90 tallet sverget på at den siste brune trelysestaken var ute for godt...
Jeg kjøpte meg litt brunt linstoff på Stoff og stil, som jeg går å lurer llitt på om ikke skal få bli noen sofaputer. Til helga kanskje...

4 kommentarer:

Besta sa...

Har du hatt et gavekort hos Hansen liggende til nå? At det går an....
Syntes det er fint med litt farver. For tiden er det litt rosa på kjøkkenet og stua mi er beige og brunt med litt hvit og sølv innimellom :)
Ha en fin dag...nå skal jeg ut. SELV OM DET SNØR IGJEN :(
klem fra marilyn

My home is my Castle sa...

Jeg har og begynt med litt mer farger igjen ;)
Elsker jordfarger og må ha litt av det innimellom alt det hvite..
Nydelige den matta du kjøpte :)

Klem,Kari

Home and Cottage sa...

Synes den kassen der var helt fantastisk! Fint ble det, med matte og håndklær og det hele!

Ang serviset, så har jeg nå fått svar fra vår innkjøper på området. Hun sier at dette nok er et servise vi skal ha lenge, men vi er opptatt av å være tidsriktige - så det er vanskelig å love at vi skal ha serviset "for alltid". Men det skjønte du sikkert :)

Ha en fin dag!

Ingvild sa...

Imponert at du har hatt en gavekort liggende så lenge;)

Nydelig badematte!

Ha en fin kveld,
klem,I