fredag, januar 08, 2010

God helg med Jeanne d'Arc


Det nye Jeanne d'Arc living bladet har kommet i butikken, så det blir helgens lesestoff. Jeg synes bladet har vært variert og ikke alltid like bra, men kjøper det likevel... Har hørt rykter om at det har steget i pris til 89,- Er det verdt det? Det går rimelig mye penger i mnd på interiørblader, men jeg ser på inspirasjon som en nødvendighet og forsvarer derfor pengebruken på den måten...

Her er noen av nyhetene til Jeanne d'Arc living
Disse damene kan det- det er det ingen tvil om.



Da ønsker jeg dere en riktig god helg i kulda. Jeg begynner å bli ganske bestemt på at jeg aldri mere skal klage på regnvær eller at det er for varmt....

2 kommentarer:

Mor og datter sa...

Takk for hyggelig kommentar.. ja jeg holder meg inne for å slippe hode smerter. men det er ikke lett, jeg kan jo ikke bare låse meg inne heller.. litt kjedelig!Hvordan er alt med deg??? fine bilder! :)

salige lavendel sa...

Jeg har bare kjøpt det bladet en gang, og da var det veldig bra synes jeg. Bildene her var deilig å hvile øynene på!Ha en fin dag og helg!