tirsdag, oktober 06, 2009

Herregård servise

Jeg begynte for en tid siden å samle på Perfect Home's middags servise Herregård.

Jeg har ikke rukket å bruke det enda, det har bare stått i skapet og samlet støv. Derfor har jeg bestemt meg for at jeg vil selge de delene jeg har. Dersom du samler selv eller kjenner noen som samler har du nå sjangsen til å få en del deler billigere.
Jeg har 11 stk middagstallerkener, 1 dyp tallerken, 3 potet/salat skåler, 1 sausenebb og et ovalt serveringsfat. Alt sammen selger jeg for 2500,-
Send meg en mail på yvonne.ball@sonnico.no dersom du er interessert.










Mannen reiser til Oslo en tur i dag, og jeg blir alene hjemme. Jeg vurderer sterkt å ta ut noen feriedager, slik at jeg kan få gjort litt hjemme. Liste rundt dørene foreksempel. Må få noen til å vise meg hvordan jeg forer ut vinduer og dører også...

Hva med deg- hva skal du bruke resten av uken til?

2 kommentarer:

torleif ann karin sa...

Hei.
Vakkert servise, så det får du nok solgt.
Jeg er også alene hjemme, etter at mannen og vår lille snuppe reiste til vestlandet igår. Og tirsdag er min fridag, så da kan du bare tenke deg. Skal bare nyte dagen. Har ligget lenge, nå kaffe og bloggkos. Senere skal jeg en tur på senteret og bare rusle rundt, hender det dukker opp noe som jeg absolutt må ha!
Skal også sitte på kafe med ett blad, hehe og bare myse på folk. Det kan bli 100 år til neste gang jeg er i samme situasjon, så gjett om jeg koser meg?
Ha en fortryllende dag du også.

Klem Ann<3

Anonym sa...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your yvonne-vorthus.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com