fredag, oktober 16, 2009

(Bilde er lånt fra Kari Lundekvam, Farsunds Avis.)

Ute kan vi nå se de skjønneste farger. Med det fine klare været vi har hatt her de siste dagene, er det et nydelig fargespill i naturen. Tenk om vi kunne beholde dette været i lang tid fremover...
Men det er nok ikke lenge før det er over, vi går jo tross alt mot november, og ikke minst desember. Det er faktisk bare 70 dager til julaften! Jeg har store planer om det det skal ligge hjemmelagde julegaver under juletreet i år-og da må jeg snart henge i...
Jeg hadde egentlig også tenkt at jeg skulle være ferdig med alle gaver til 1.desember, slik at jeg bare kunne kose meg i hele adventstiden. Ikke stresse med å få ferdig alt sammen. Hmm- dette sier jeg igrunnen hver jul, men det blir aldri noe. Jeg stresser rundt som ei forvirra vegglus siste uka før julaften hvert eneste år og tenker " aldri mere, til neste år skal jeg være tidligere ute"
Jaja, nå er det ivhertfall helg. Det blir ikke så mye jobbing i heimen i helga, siden jeg skal på jobb og feire Bestemor's 80 års dag på søndag.
Jeg ønsker deg en riktig god helg om du skal på jobb eller bare slappe av og ta livet med ro.





Ingen kommentarer: