tirsdag, juni 09, 2009

Quiz på en tirsdagsquist


I helgen tikket det inn en quiz fra Kristin's hjem- ei herlig bloggedame fra det blide Sørland. Jeg kan virkelig anbefale en titt innom hennes fine blogg.


Quizen hennes lyder som så:
Hva er du opptatt av for tiden? Sommer og sol. Planlegging av oppfiksing av huset.

Hva har du på deg i dag? Sort capri og lyserosa jumper

Hva skal du spise til middag i dag- eller har spist i dag? Hmm- det er ikke bestemt enda- grillings kanskje...
Hva vil du gjerne lære deg? Skal på sykurs i dag, for å lære meg broderingsmaskinen min.

Hva hører du på akkurat nå? På jobb er det P4 som ruler!

Hva er ditt favorittvær? Jeg elsker været om våren; en gryende sol som gjør seg klar for sommeren.

Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Få i land planleggingen av huset

Hva synes du om den personen som tagget deg? Jeg kjenner ikke Kristin personlig, men hun virker som ei herlig jente, og har en kjempe nydelig blogg.

Hvis du kunne fått et hus ferdig innredet, hvor som helst i verden- hvor skulle det ha vært? Vanskelig og si- for jeg trives i grunnen veldig godt der jeg er. Men jeg kunne selvfølgelig gjerne ha hatt et skipperhus ved sjøen.

Hva ville du gjerne hatt akkurat nå? 2 snekkere, 2 rørleggere, 2 elektrikere, 1 interiørarkitekt, 1 landskapsarkitekt og en stor feit konto til å betale alt med!

Hva vil du gjerne bli kvitt? Jeg er stortsett glad for det jeg har, men har selvfølgelig en haug med skrot jeg gjerne kunne ha kvittet meg med.

Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen- hvor ville du dratt? USA, uten tvil...

Hvilket språk vil du lære? spansk, kanskje...

Hva ser du etter i en venn? Ærlighet og omtanke

Hvem vil du gjerne møte? Jeg har møtt mannen i mitt liv, men kunne nok gjerne ha tenkt meg en date med Petter Stordahl- ikke fordi han er så stilig, men er dypt imponert over hva han har fått til.

Hva slags musikk liker du? Er ganske altetende, bare det ikke er for hipt!

Hva er favorittplagget i kleskapet ditt? Linbuksa som snart er utslitt

Hva er drømmejobben? Jeg trives veldig godt i jobben min, men hadde jeg vunnet i lotto tror jeg nok at det hadde kommet en ny interiørbutikk i byen.

Har du noen favorittmodeller? Snakker vi catwalkmodeller her? eller rollemodeller? Egentlig ingen favoritter på noen av delene.

Hvis du hadde hatt 1000,- akkurat nå, hva ville du brukt dem på? sansyneligvis hadde Mosters Hus blitt 1000,- rikere

Beskriv stilen din- Det meste som er hvitt og lyseblått. Heller vel mest mot det romantiske.

Hva er det siste motebladet du kjøpte? Det går mest i interiørblader hos meg. Abonnerer på Vakre hjem.

Hva er den siste cd'en du kjøpte? Det kan jeg ikke huske...

Hva vil du akkurat nå? Hva jeg vil og hva jeg må gjøre er to forskjellig ting. Jeg må jobbe, men skulle gjerne ha vært på shopping...


Først skal jeg sende videre quizen, og den sender jeg til
Fru Dyrego, Huset fra 1913 og Maja, som alle er blogger jeg er innom hver dag.
Bildet øverst er forresten tatt på Island i fjor sommer, sent på kvelden.
Tuddilu Yvonne


3 kommentarer:

M sa...

Så morsomt å bli "litt bedre kjent" med deg!
Jeg har fått denne også, men har ikke hatt tid til å lage innlegg....men det kommer!!
Håper ellers alt er helt vel med deg?

Hils Leif!

Klem, M!

Murmels mamma sa...

Nå har jeg akkurat oppdaget bloggen din, via bloggen til min venninne Line på Blandet drops :)

Gleder meg til å følge deg :)

Ta gjerne en titt inne hos meg også - ikke så mye om interiør og flotte ting men mye om min hverdag og masse bilder :)

ralfefarfars paradis sa...

Så hyggelig å lære deg bedre å kjenne...artig å se hva folk svarer på disse utfordringene...
Ha en fin kveld!!