onsdag, juni 17, 2009

Endelig...

Beklager at det har vært litt stille fra meg i det siste. Etter daten hos Martha sammen med broderingsmaskinen, har jeg stortsett brukt kveldene til øving! Jeg øver meg og øver meg, blir litt sur når det piiiiiper fordi jeg gjør noe galt. Men så går jeg på igjen med nytt mot, etter en god slurk pepsimax!
Jeg har heller ikke vært særlig gira på å vise dere rommene i huset. Det ser det nå ut til at det skal bli en endring på fra høsten av. Fikk nemlig melding om at snekkerne kommer i midten av juli. Spør om jeg gleder meg. Nå må jeg bare invitere Pappa på litt grillings, sånn at han kan hjelpe meg å tegne litt. Jeg kommer stadig på nye ideer- til mannens store fortvilelse. Jeg planlegger at de begynner med badet, for så å ta kjøkkenet, og innimellom kan de holde på litt på loftet... Men allerførst må jeg bestille en container eller ti, slik at jeg kan få kastet en haug med skrot!
Bildene over er fra den ene av de to lange strendene vi har i den lille byen vår. Jeg tror bildene er tatt med mobiltelefonen i fjor. Det ser ut til at sommeren har kommet og jeg håper at den blir til langt utpå høsten...
Tuddilu Yvonne


2 kommentarer:

MariMaja sa...

Å det skal bli spennende å se hvordan du har det hjemme hos deg etter oppussing!
Kose deg;)
Klem fra Maja

ralfefarfars paradis sa...

Så fine strender!! Håper også på en lang sommer...Lykke til med oppussing!! Spennende tider dere går i møte nå.
Ha en fin kveld!