fredag, april 10, 2009

Yvonne gjør ting hun ikke kan




Jeg skjønner at det er mange finesser man kan gjøre om man har blogg. Jeg prøver stadig å finne ut av ting, men det er søren meg ikke alltid like lett. Det med å legge til bilder... jeg får bare til å legge til et bilde - høyre, venstre eller på midten ( dersom jeg skulle ønske det) Hva om jeg ønsker å legge det inn i midten av innlegget mitt, eller på slutten av innlegget!?!
Men jeg har sett på andre blogger at dere får til å legge inn bilder i grupper. Noen av dere får til og med til å legge sånn duset kant rundt bildet- som dere skjønner er jeg ikke særlig bevandret i fotoverdens finesser, så disse tingene har sikkert flotte navn. må kanskje se om det finnes et kurs...
Jeg hadde egentlig store planer for påsken, om at jeg skulle bruke dagene til å rydde og kaste masse rot som bare samler seg. Til nå har det ikke blitt så veldig mye rydding. Det er så deilig å bare slappe av. I dag skal jeg i det minste vaske noen klær. Fikk kjøpt nytt vaskemiddel her om dagen, i tilfelle jeg skulle gå tom i løpet av påsken. Jeg har blitt totalt hekta på Durance sitt lavendel vaske og skyllemiddel, som jeg kjøper på Bazaren.
Ønsker deg en herlig laaaaaang fredag.








1 kommentar:

små og store drømmer sa...

Hei og velkommen :)
Min blogg er 3 dager eldre enn din bare, så er ganske så fersk selv:)

Når du legger inn bilder trykker du "browse" for å finne bildene dine på pcen.
like over står det også "legg til enda et bilde"
Trykk der, så kan du legge inn så mange bilder du vil :)
Klem