mandag, april 06, 2009

Endelig egen Blogg

Etter å ha fulgt dere bloggedamer i et par år, og nesten blitt litt hekta på bloggene deres. Har jeg nå tatt mot til meg og laget min egen blogg. Jeg er veldig spent på om noen vil komme til å lese bloggen min, og ikke minst er jeg veldig spent på om jeg kan gi noen inspirasjon og tips og ideer, slik jeg har fått fra dere.
Jeg kommer til å skrive litt om hus og hjem og det som opptar meg. Jeg er ingen racer på data, men håper at jeg skal lære litt underveis. Dersom jeg koser meg med dette, like mye som det ser ut til at dere gjør, så har jeg mye godt i vente.
Om du er på fjellet, ved sjøen eller bare hjemme i din egen hage vil jeg ønske deg en riktig god påske.

1 kommentar:

Prinsesse Elin sa...

Dette her kommer du til å bli enda mer hekta på. Godt at du er fra den delen av landet. Mi trenge flere frå sørlandet. E sjøl halvt flekkefjæring og halvt kvindøl men bur i rogaland(?) Å e ikkje det litt rart for eg he egentlig alltid sagt at rogalendingane e som pissemauren....øve alt. ha ha ha ha
Men nå har eg budd her i snart 14 år og trives som bare det:O)
Legger deg inn i link lista mi så kan eg følla med på kæ du vise og skrive:O) God klem:O)