torsdag, oktober 03, 2013

Hot pynt


Oktober er liksom den mnd som minner oss på hvilken årstid vi går mot. Plutselig skifter temperaturen ute- de første frostnettene viser at der er ingen vei tilbake til varme på noen mnd.
Dere vet jo at jeg ikke er veldig glad i årstiden vi har i vente. Det eneste høydepunktet er jul.
Men tilbake til oktober- det er jo også Halloween måneden. Nå skal gresskarene, spindelvevene og alskens "trick or treat" frem. Jeg for min del feirer ikke, men jeg har jo ikke unngått å få med meg den hotte trenden med de små hvite gresskarene. Jeg synes de er hur mycket vakre som helst, og har lett land og strand for å finne meg et par.  Endelig i går da jeg var i byen fant jeg noen som ble med hjem. O store lykke! :) Det spørs vel hvor lenge de vil ligge her på bordet- jeg tenker at de nok helst vi ligge ute, hvor det er litt kjølig... Andre som har erfaring med disse små nusselige?

Fin torsdag til deg og dine :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så flott at du fekk tak i,eg har hatt mitt lenge men ser det er blitt litt svarte streker på nå etterkvart men eg har hatt det lenge og skjønne er dei:)
Nyt kvelden me Fred og mannen,skjønn pute❤️

God klem fra Lillian