mandag, april 29, 2013

Det går i Råsa!


Et sikkert vårtegn hos meg er når hungeren for litt Råsa setter inn. Nå har det lenge vært sort og hvitt i stua, men nå som våren endelig er på vei. kan jeg godt ha litt farger og det er da fort rosa.
I helgen hadde vi middagsgjester, og på menyen stod kamskjell med ruccola salat og balsamico syrup. Hovedrett var andebryst med stekte grønnsaker og småpoteter og en balsamico/rødvinsaus.
Og til dessert en Rasberry-cheese-Brownie. Oppskrift fra Hummingbird bakery.




Jeg skulle jo ta bilder, men når alt står på og maten skal på tallerken og helst serveres mens det enda er varmt- da er der ikke tid for bilder. Kaken var der litt igjen av, så den ble foreviget i går.

 
Så mye fin pynt får en for 200 kroner! Jeg kjøpte en gren med orkidéer og klippet av klokkene fra greinen. Så gikk jeg ut og klippet noen greiner. Satte orkideen i en "propp" med vann og surret på greinen med ståltråd. Enkelt og greit. Noen klokker fikk ligge i en skål med vann og noen greier.
 



Ikke så mye som skal til- men som de lyser fint opp i stua mi ! :)

Ønsker dere alle skjønninger ei flott uke.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Litt rosa er fint veit du og det er godt me ikkje er slike rosabloggere,stakkars jenter som må fikse på seg sjølv heile tida og der verden raser sammen over ei kvise nei godt me heller kan blogge om interiør:)Hihi
Så herlig med middagsbesøk og maten Høyrtes veldig god ut,fine blomsterpynt og:)

Her regner det men får vel sove så eg slepp å høyre på det:)

God natt kjære Yvonne :)
Klem fra Lillian