mandag, oktober 08, 2012

Ny uke


 God mandags morgen alle Godinger! Ny uke og nye muligheter. I helgen har vi fått ryddet opp det siste som stod igjen ute etter sommeren, regner ikke med at det er så lenge til før høst går over i vinter- det er sånn som skjer plutselig på vår kant av landet, synes jeg.  


Plutselig fikk jeg ny blomsterpotte! Den er kjøpt på den nye interiør butikken i byen " Stella shop"
Det som overrasket meg mest da jeg kom inn i butikken var hvor flott de har fått lokalet. Jeg trodde nesten ikke det var mulig å få gjort om det som var til noe så flott og stilig. Jeg var på jakt etter en sort blomsterpotte og nettopp det fant jeg her. Gratulerer og masse lykke til ønskes de to flott damene bak denne butikken.
Det gjorde heller ingenting at Bogrønt hadde 40% avslag på alt i butikken i helga, for da ble en ny Korokia, som passet perfekt i den nye potta med hjem.
jeg har vært på slang! Det er vel egentlig ikke sånn voksne folk gjør. Men jeg tror og håper at eieren ikke merker det engang! Der var nemlig disse greinene med "snøballer" på som stod så fint langs veien og fristet. jeg har alltid syntes at denne busken er så stilig. Men som regel så er der så lite "snøballer" på. Men disse greinene var helt fulle og derfor ekstra fristende. Så i kveldens mulm og mørke snek jeg meg langs hekken og brakk av noen greiner. Jupp! Føltes som jeg var 13 år og på epleslang igjen- thi-hi!

En god uke til dere alle :)


2 kommentarer:

www.ragnhild-lykke.blogspot.no sa...

Hei hei!
Det er så deilig å få ryddet opp i hus og hage etter endt årstid! :))
Så fin corokia er, det kjøpte jeg for noen dager siden også og angrer ikke. Den er såå fin!

Ha en flott dag og uke,
Klem Ragnhild

sa...

Hi hi!
Skjønner deg godt for de er så fine de grenene med snøbær :)
Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss
kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette ♥