torsdag, september 27, 2012

Expedit inn i stua



Det er noe med høsten- et kjent fenomen at jeg bare rett og slett får lyst til å forandre på det meste. Der må selvfølgelig begrensinger til, men noen små forandringer er der heldigvis rom for:)
Expedit er et genialt møbel synes jeg, og kan brukes til det meste. jeg har satt opp en av dem i stua, og jeg går og tygger litt på om jeg skal henge den opp på veggen rett og slett, bare sånn 10-20 cm over gulv listen. Må jo da selvfølgelig ha støtte under i form av noen nestenusyneligeknekter eller noe!
Utepotten har blitt vasket og fått lov til å overvintre inne. En "sølvregn"- som for meg er et tydelig høst-tegn har fått plass i potta som ihvertfall foreløpig står på spisebordet.

Høst er lys! I alle størrelser og noen herlige dufter. I helgen skal jeg prøve ut et av de nye lysene jeg har fått hos Jaija's design. Gleder meg til at det skal dufte av herlig Bringebær.


 Lange flotte Gladioler hører også til høsten. I de alle fleste tilfeller ender jeg opp med å kjøpe dem hvite- snålt hæ?
Disse ble kjøpt hos Ikea til den nette sum av 45 kroner, og skal glede oss denne helgen :)
Det skal også symaskinen min. Det er på tide å begynne med julebestillingene :)

Men det er jo ikke helg riktig enda, så i mellomtiden ønsker jeg alle mine lesere en riktig flott torsdag :)


5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil også ha sånn blomsterpotte! Tanta :)

Anonym sa...

God torsdag til deg også, søte Yvonne. Klem fra Lisbeth

Tone sa...

God Torsdag :)

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Så nydelig du har det inne og den hylla er jo super til å sette ting inn i,dei blomstrene har eg kjøpt og men har hatt litt problem med å finne vase siden de er så altfor store,så eg har tatt litt av dei,men fine er dei heilt klart og eg kjøpte kvite sist eg og:)
Håper sola skinner hos deg,her har den titta fram etter at det har regna før idag!
Ein kjempefine torsdag til deg og!
God klem fra Lillian

Notre Maison sa...

Expedit er et genialt møbel. Utrolig greit med alle de kurvene, skuffene og dørene en kan sette i! Vihar også slike hyller; i loftstua og barnerommet.Veldig greit! Ha en fin helg, klem