mandag, august 13, 2012




Åhoy! Så fort tiden løper avgårde!!! Jeg antydet vel at jeg hadde en føljetong på gang i forrige innlegg. Her ser dere bilder av den- Ny sofa :)


Da sofa og spisebord byttet plass, ble det vel liten plass til sofa, men spisebordet fikk det så utrolig luftig og fint. Så da ble Ektorp lagt ut på Finn, og så fort den var borte durte vi til IKEA med henger og fikk kjøpt ny sofa. Denne gang ble det karlstad; 3 seter med sjeselong. Jeg er ikke så dumt at jeg regner med at den forblir Blekinge hvit særlig lenge. Men ettersom jeg kan huske pleier IKEA å ha salg på sofatrekkene en gang innimellom, så da tenker jeg at de blir byttet ut.


Stolen Kivik ble også med hjem. Synes den er skikkelig kul uten armlener. Ok ikke verdens beste komfort, men jeg har jo plassen min i sjeselongen likevel hihi!
Har dere fått med dere den nye fargen på saueskinnene hos IKEA? Knallfine- og jeg har lagt min elsk på de.


Nå skal jeg bare få opp noe fint på den grå veggen bak sofaen, og malt vinduslistene, så tenker jeg nok at det hele skal få bli litt mere på G.



Jeg fortalte jo ganske så kry om det nye skapet jeg hadde montert ved spisebordet. Vel en dag da jeg kom kjørende opp tunet og så at mannen drev og støvsugde i stua ante jeg ugler i mosen, og riktig- da jeg kom inn lå skapet i gulvet, sammen med serviset og mine fineste vaser og boller i TUSEN knas. Forsikringen dekker heldigvis noe, men langt i fra alt. Så denne uken ble det ny tur til IKEA og nytt skap. Jeg gir meg nemlig ikke :)

2 kommentarer:

Jøsses... sa...

Sukk... sa jeg til meg selv da jeg leste om skapet på gulvet!!!

Jeg tror jeg hadde grått høyt hadde jeg kommet hjem til knust skap... eller enda verre .. knust.. alt av det fineste jeg har!!!

God tur til IKEA, og takk og lov for gode forsikringer!!!

Finfin sofa forresten og likte også godt sauen som har skifta farge!!

Finfin solskinnsdag til deg... i morgen ;o)

Anonym sa...

Hei søte deg:)
Så utruligt leit med skapet og alt det flotte som gjekk i tusen knas,så fortvilendes at slik kunne skje men godt forsikring dekker noko iallefall.
Så nydelig sofa du har skaffa deg,Ikea har så mange fine og eg og skal ha ny,slik med avtagbart trekk for det er jo supert å kunne vaske det:)
Her nytes sol og sommer og det er vel like flott der sør og,gleder oss til å komme ned til høstferien visst vi får det til,Sørlandet er flott og det hadde vært så kjekkt å treffest:)

Ein flott dag til deg:)
Klem fra Lillian