fredag, juni 01, 2012

VILMAR


Jeg har lenge hatt lyst på nye spisestuestoler. Og etterhvert som jeg endelig holder på å lande hva smak angår i huset vårt, synes jeg det er deilig å få byttet ut ting og tang. Hadde noen sagt til meg for ti år siden at jeg i dag skulle ha så mye møbler fra IKEA i huset hadde jeg nok fnyst godt av dem. Men etterhvert som jeg teller opp er faktisk det meste etterhvert fra nettopp IKEA. Nå har jo heldigvis også varehuset endret seg på de ti årene.




Med hjem fra IKEA ble 5 utgaver av VILMAR. Fra før hadde jeg både bord og benk fra samme sted. KJEMPEFORNØYD. Nå er det bare gulvet som trenger å byttes! Mannen prøvde seg med at vi hadde jo nettopp lagt gulvet!!! Men da minnet jeg han på at det er kun gulvlistene vi nettopp satte på- for et par år siden, og at gulvet har ligget i minst ti år! Og dessuten ser ikke gulvet like fint ut nå som før vi hadde besøk av feieren i vinter. Uansett hvor mye jeg skrubber og vasker ser det ikke reint ut.  " Sånn kan vi jo ikke ha det" forklarte jeg mannen. Og så var vi enige om det, sånn ca ihvertfall.


 Det er helg jenter, nyt den!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har det så fint og de var knallfine dei stolane:)det er rart korleis me forandrer litt stil og skifter på ting,har blitt masse fra Ikea her og oppover,har solgt og gitt vekk noko men har masse visst deg skal tenke etter,men det har jo bare blitt bedre og bedre Ikea på design og slikt:)
Liker stilen din eg:)

Ønske deg ei flott helg der sør:)
Klem fra Lillian!

Renate Vintland sa...

Ser for meg at dere ble enige sånn ca ;) hohoho !
Du er mer enn god du snuppa !

Stor klem fra lia