fredag, mars 02, 2012

Tusen takk

Vips! Det er helt utrolig og jeg er overveldet! Nå er der 100 personer som har valgt å legge seg til som følger av Vårt Hus. Tusen miilioner takk til hver og en av dere. Det er noe med følelsen av tilbakemelding på at det er greit det en gjør og følelsen at det betyr noe for andre.

I dag har vi nok en nydelig dag på sørlandet, selv om det var -1,5 grader da jeg kjørte på jobb i dag. Det skal bli deilig med helg. Med godt og vel halvparten av hele familien i syden blir vi ikke så mange igjen de neste ukene, men det skjer hvert år så vi begynner å bli vandt til det :)
Det blir vel litt skititting på TV. Må se etter Lyngdals lua på hodet til Pappa som reiser dit i dag for å få med seg begivnheten.
Har du planer for helga? Skal du nyte dagene på fjellet, eller blir det sofaliv hjemme?

Uansett ønsker jeg deg en alletiders flott helg :)


2 kommentarer:

Notre Maison sa...

Så nydelige blomster! Fikk vårstemning nå jeg; og det hjelper jo godt at sola skinner fra klar himmel og en kjenner sola varmer allerede. Herlig! Ha en fin dag, og takk for at du la deg til som følger inne hos meg!

dryss sa...

Gratulerer med 100 følgere! Kjekt!

Fantastisk vær - deilig selv om det er litt kaldere! Når sola skinner slik, så viser støvet seg også ekstra godt - så det blir nok husarbeid her i helga. I tillegg skal vi få med oss tre bursdagsfeiringer, så vi skal nok få kost oss også.

Ønsker deg ei super helg!