fredag, januar 20, 2012

I dvale...

Skulle nesten tro at jeg var gått i hi for vinteren! Det har jeg ikke, men jeg innrømmer litt dårlig samvittighet for at jeg har vært så treg til å oppdatere bloggen denne mnd. Jeg har liksom ikke hatt så mye å blogge om. Ingen store kjøp på salg, og det meste er stille og rolig på denne tiden av året.
Før jul sluttet jeg å røyke! Det gikk egentlig lekende lett. bestemte meg bare en dag for at nå gidder jeg ikke mere. Joda jeg har hatt et par røyk etter det bl. a på julebord og det vil jeg nok også ha fremover en sånn ved spesielle anledninger. Jeg har gjort meg opp en mening om at det er ti ganger enklere å slutte å røyke enn det er å gå ned i vekt. Dermed er årskort i treningsstudio innkjøpt, joggeskoene er tørket støv av og jeg er i gang. Denne uken har det vært lemster.com som ruler! Men det føles godt, så jeg har tenkt å holde ut!





Denne uken fikk jeg også tatt en tur til IKEA, og handlet sy-bord! Det skal settes opp i helga på det som skal bli min lille hule, eller sy-rom om du vil. Til nå har jeg brukt spisebordet når jeg syr, men det skal bli deilig å ha et eget rom til dette, der alt står hele tiden og jeg ikke trenger å pakke det bort for hver gang.


Min helg blir derfor preget av opprydding og rigging av syrom- hva skal du finne på?

Ønsker uansett alle mine herlige lesere en flott helg :)


Ingen kommentarer: